Minikonfirmander

Minikonfirmander 2025

I uge 5. og 9. 2025 åbner vi kirken og konfirmandstuen for skoleårets minikonfirmander.

Uge 5. for 3. a.
Uge 9. for 3. b.

Vi henter minikonfirmanderne mandag kl. 13.00 efter skoletid, og cykler/går op til konfirmandstuen, Majgårdsparken 23. i Andrup. Vi står ude ved cykelstativerne.
Vi har lavet et ugeforløb der i år byder på bedekranse, glimmer og glitter, akrylmaling på lærred, det jødiske påskemåltid, film og popcorn, fortællinger fra biblen, salmer og sange. Vi starter hver dag med en forfriskning. Når klokken er 15.00. siger vi tak for i dag og på gensyn i morgen. Fredag går vi op til kirken, hvor vi skal op i tårnet, se, høre og prøve orglet, rundt på kirkegården og bag kulisserne i kirken.

Mandag til torsdag kl. 13.00 – 15.00.
Fredag kl. 13.00 – 17.00.

Fredag kl. 16.00. er der minigudstjeneste i Skads kirke for forældre, søskende og bedsteforældre. Her vil minikonfirmanderne få en gave fra kirken og et deltager-bevis. Bagefter er der kaffe, juice og pølsehorn i kirken.

Der er tilmelding til sognepræst Mette Præstegaard Friis på mpf@km.dk

Skriv minikonfirmandens navn og klasse, samt navn og telefonnummer på en forælder.
Vi gør opmærksom på at der ikke er tale om en pasningsordning. Man skal melde sit barn til, hvis det gerne vil være minikonfirmand. Vi forbeholder os retten til at sætte børn af holdet, som forstyrrer og ødelægger det for de andre. Derfor skal vi vide hvor vi skal sende barnet hen i et sådant tilfælde. I SFO´en eller til hjemadressen? Det skriver man også i tilmeldingen.

Vi glæder os til at møde årets minikonfirmander.

Tanja Liliestjerne Jensen, sanger og sognemedhjælper
Lise Gawol, organist